Корпоративний одяг.

Корпоративний одяг – це історія розвитку нашої цивілізації. Війна та релігія. Солдати обох цих фронтів мають впізнавати один одного на полі бою і тому використовують однострої. Військова форма та ряса монаха. Іноді це два в одному – як приклад «хрестоносці» чи монахи Шао Лінь.

У наш час поле бою перемістилось у бізнес та політику. Щити стали візитними картками. Стяги соверенів перетворились на прапори з корпоративною символікою і зменшились до розмірів настільного прапорця. Білі накидки з червоним хрестом тамплієрів еволюціонували в рекламні накидки для проведення масових заходів. Плащі мушкетерів перетворились на елегантні корпоративні косинки і шалики у жінок та брендовані краватки у чоловіків. Коли нас зустрічає представник компанії одягнений у брендований одяг, у нас  мимохіть складається враження про цю компанію, як про людей, що заслуговують на довіру – і ми довіряємо свої гроші фінансовій установі чи забудовнику, життя – лікувальному закладу чи туристичній компанії, майбутнє своє та своїх дітей – політичній партії.

Виробники корпоративного одягу створюють гарну обгортку. Що всередині – оцінюють споживачі.

Олена Огнєва